czwartek, 27 grudnia 2012

Podsumowanie 2012

Rok 2012 jest już u schyłku..  Do jego końca pozostało nam zaledwie  kilka dni.

Czas więc na refleksje :)

Wiele się w tym roku działo w kwestii fotograficznej. Przed obiektywem pojawiło się mnóstwo ciekawych twarzy, które są warte zapamiętania.


Są tu za to zdjęcia, których nie publikowałam do tej pory, gdyż miałam lepsze, a podobne moim zdaniem, czasem zaś zwyczajnie musiałam, sporo ograniczyć ich ilość przez co dużo nie trafiło na bloga, by przyjemniej przeglądało się posty. Zapraszam wszystkich do podsumowania :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok był niesamowicie udany, szkoda mi jedynie tych sesji, których nie zdążyłam zrealizować, ale nadrobię w przyszłym roku :) Oby tak dalej, gdyż wreszcie mogę robić to co kocham najbardziej - fotografię.


Dziękuję wszystkim odwiedzającym bloga za motywowanie mnie do dalszego rozwoju :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz